14 april 2009..
12.35 am..



"SEMANGAT"...
itulah perkataan yang boleh aku gambarkan masa first time aku nak create blog nie..selalu baca blog orang lama-lama terbuka juga hati aku nie untuk create blog sendiri..padahal dah ramai kawan aku yang ajak buat blog..tapi aku buat-buat tak tahu aje..berjanji..tapi baru sekarang aku tunaikan..(maaf yer kawan-kawan)..minta-mintalah semangat aku nie berterusan..jangan sekerat jalan sudahlah..bukan apa..bolehlah aku 'meluahkan' perasaan dekat sini..luah? apa-apa aje lah..hehehe...

kiranya aku baru nak bertatih untuk menulis blog..sebelum nie ada juga aku menulis kat blog friendster tue..tapi setakat tulis main-main aje..dari situlah minat aku untuk menulis blog datang..bak orang kata..lebih baik ada daripada tiada..nama pun manusia tak semua perkara kita boleh share..betul x?


... aKu buDak baRu beLajar ...