20 julai 2009..
5.51 pm..

semlm bertepatan ari minggu iaitu 19 julai 2009..kami berempat (aku, aja, ajie n izan) mengambil keputusan utk menonton wayang di Mid Valley..tup2x bila sampai..aduh! panjangnya barisan..tanpa berlengah kami ber4 pun memanjangkan barisan tersebut..jarum pendek jam yg dipakai di tgn kiri aku menunjukkan hampir ke nombor 12 dan jarum panjang pula tepat di nombor 11..ini bermakna jam menunjukkn pukul 11.55 pagi..(aku saje je nk memanjangkan cerita..maap kalo korang penat membacanya)..hampir 20 minit kami beratur, kami mula terasa kepenatan (tp x lah penat sgt)..tiba2..ade suara perempuan membuat pengumuman (agknya la) di dlm bahasa orang putih..ktorg wat dunno aje..n aku terus berborak ngn ajie yg terkenal dgn sikap ramahnya (saje je aku nk muji kwn aku yg sorg nie..he3x)..seterusnya aku x tahu ape yg berlaku sbb izan tlh menolak aku ke depan..aku dgn terpingga2 tlh sempat menarik tgn ajie utk mengikuti aku..rupa2 yer 1 kaunter telah dibuka untuk menampung kebanjiran org yg turut sama utk menonton wayang..ahh..time nie lah 'sesuatu' telah berlaku yg tlh mengubah mood aku yg baik kpd ckit x baik..nak tahu kenapa?..terus kan membaca..he3x..

masa nie aku geram tol ngn sorg mamat nie..mmg 'luck' dia lah..masa dia baru sampai..pengumuman tue pun baru di wat..so, x perlu lah dia menunggu lama utk membeli tiket..tp yg jadi masalahnya..dia menyelitkan dirinya di hadapan ktorg pdhal pada mulanya dia di belakang aku..ish..x penyabar tol and x bagi 'chance' kat ktorg langsung..kan ktorg pompuan..bak org putih kata 'lady first' kn..huk3x..x gentleman kan dia..tahu la bdn dia lbh bsr ckit berbanding aku..tapi kami ber4 n dia plak ber2 dgn awek dia.hu3x..aku plak terlupe nk amik gambar dia n sebarkan kat internet utk blacklist muka dia..baru dia tahu..hak3x..jahatnya aku..tp aku kan org baik2..x perlu lah ssh kn diri utk org cam2..n ape yg perlu aku wat adlh maafkan aje 'org 2' n biarkanlah dia turun ngn labu-labunya..~_~ tp sblm tue membebel gak lah aku..tp setakat 2 tiket bkn ape2 pun kn..sabar itu separuh dr iman..



>> aku..aja..ajie.. <<


>> ajie..aku..izan <<

opsS..aku lupe nk gtau korg, ktorg nk tgk cter ape kn..ktorg sebulat suara nk tgk SKRIP 7707 sbb melihatkan iklannya yg gempaq 2..gempaq ke x cter tue next time aku cerita k..tunGGggguuuuuuuuuuuuuuuuuu...

... To Be Continued ...