22 julai 2009..
10.36 pm..

sambil aku tgk kala hati kat TV3 nie..aku rasa lebih baik aku menyambung cter aku yg lepas tue..bak kata org sambil menyelam minum air..apa ek pengakhiran cter aku yg lepas? erm....erm...oOoo..pasal wayang kan..lupe plak..he3x..ktorg da decide nk tgk SKRIP 7707..

>> tiKet SKRiP 7707 <<

 
slps dpt li tket..ktorg g menunggu di pintu msk panggung tue..sbb masa tayangan kol 1 ptg..kami dpt li tiket lbh kurang kol 12.40 tghari..so, x dpt la kami merayau-rayau dulu..tungu punye tunggu punyer tunggu..las2 dpt gak kami msk..tp aku n ajie dulu yg msk..sbb aja menunggu kwnnya dan izan jd penemannya..slps beberapa minit tyngan pun bermula..tp sblm 2 byk tol iklan..ah? ade satu iklan yg wat aku ketawa..ha3x..iklan tue mempromosikan cter SETEM yg akan kuor pawagam 30 julai nie..nape aku ketawa?? ah..sbb mlm tue aku menyempatkan diri tgk cter tue kat kampus aku..first time ditayangkan pd umum tue..bertuahnya aku..hu3x..aku ketawa sbb teringatkn 1 babak dimana que yg melakonkn watak org buta membawa kereta..ha3x..korg tgk la..msti pecah perut punye..aku bg 4 bintang dr 5 kpd cter nie..

opsSs..terkuar cter plak..aku sambung k..sblm cter tue stat..aku menyediakan diri aku supaya x menjerit..sbb cter nie kn cter seram..aku tkt tetiba nnt aku menjerit, terganggu plak org2 lain yg turut sama dlm panggung tue..bkn ape, aku dikenali sbg seorg yg penakut dikalangan kwn2 aku..bkn tkt ape pun..cuma takut tgk cter seram aje..di luar aku OK aje..ha3x..tp yg peliknya aku suka tgk cter seram terutamanya cter 'kekasihku seru' n supernatural..

tp slps 20 minit cter tue stat, aku da terasa bosan..cter seram pun leh bosan? pelik kn..ngantok pun 1 hal..myb mlm tue aku x cukup tido..tp aku still mengikuti cter 2..iye la mana tau 1 jam seterusnya bes plak cter tue..tp apa yg aku harap kn cuma tinggal harapan..nape? sbb cter tue x membuatkan aku menjerit pun..sampai di akhir cter pun aku x terasa keseramannya..lbh baik aku tgk cter histeria yg aku da tgk tue semula..hu3x..cuma part fasha sandha tue aje aku terasa kecut perut..ktorg pn dpt agk pengakhiran cter tue cmne walaupun cter tue baru separuh jln..patut la panggung tue x penuh org walaupun semasa aku li tiket punye la ramai org sampaikn ktorg tkt tiket SKRIP 7707 nie kehabisan..mybe diorg yg len tgk cter lain kot..

masa kuor panggung tue ramai yg merungut..ape tidaknya myb diorg terasa x berbaloi menghabiskn 11 ringgit tgk cter sebegitu..2 cuma pandangan aku aje..keliwon pun lbh seram agknya..hu3x..

>> walaupun dalam gelap tp kami tetap bergmbr <<


cter nie x habis sampai di cnie aje..nk tahu ape yg ktorg wat slps tgk wayang tue n kenapa tgn aku lenguh ? tnggu eNjoy seHari (part 3) k...
... To Be Continued ...