10 September 2009..
11.03 pm..


arini ari ke 20 umat islam berpuasa..so, setelah hampir 3 minggu aku berbuka di rumah..aku n romate2 aku iaitu aja, ajie, izan n leha sepakat utk berbuka di luar..dan Restoren Kak Long yg berdekatan dgn Billion Tg Malim telah menjadi pilihan kami kerana dekorasinya yg cantik disebabkan kelainan yg terdpt di kedai tersebut..iaitu mengantikan kerusi dgn buaian..punya la syok nk berbuka bersama kwn..kami tlh keluar seawal 6.30 utk menge'cop' meja mkn..stlh smpai..kami tlh meng'order' menu berbuka kami..


utk meriuhkan lg suasana kami tlh mengajak umi,sue and azim utk berbuka bersama..tp diorg dtg lmbt ckit berbanding kami..so, kami tlh menempah dulu..


dijadikan cerita..stlh diorg sampai..mereka pun nk meng'order' makanan..tp xde sape yg layan..cian diorg..hu3~~..stlh hampir masuk waktu berbuka, makanan kami x juga sampai..bahkan minuman juga tidak kelihatan dan mereka ber3 juga masih x meng'order' makanan sedangkan kami da panggil pengambil order tersebut..


dipendekkan cerita..ade seorg makcik dtg ke meja kami stlh melihat ke'bengang'an yg kelihatan di wajah kami utk mengambil order mereka dan di sini lah segala2nya berlaku..


apa yg berlaku pd kami?? dan apa yg terjadi pd makanan kami?? sedangkan pelanggan yg lain hampir mengabiskan juadah berbuka mereka padahal kami tiba lbh awal dr mereka??
......
......
......

......
......
......



utk mengetahui kisah ini selanjutnya pastikan korg tunggu post aku seterusnya sbb aku ade emergency case plak tiba2 nie..i'm sorry..he3~~




...di buLan puAsa nie maCam2 kTe di Uji utK meLiHat seJauh mAna kesaBaran kiTa...