16 September 2009..
6.31 am..

SeLamaT hARi raYa aiDiLFiTri
MaaF zAhiR dAn bAtin ~_*v


malam-malam lihat lampu jalan,
tengok-tengok hantu raya,
hati-hati diatas jalan,
supaya selamat pulang beraya……

Tinggi sungguh terbang Rajawali,
Bintang di langit yang dicari,
Manusia di pagi Raya juga mencari,
Ampun maaf menyusun sepuluh jari

Dari bandar pulang ke desa,
Untuk Beraya Dengan Keluarga,
Kalau selalu ponteng puasa,
Jgn la pula sibuk nak raya.

pergi ke kedai membeli santan
santan di letak di atas peti
silap dan salah minta dimaafkan
jangan disimpan di dalam hati

pandu cermat perlahan-lahan
insyaAllah, selamat diperjalanan
hidup tentu banyak kesalahan
sempena raya kita bermaafan

Terlebih bisa tutur bicara,
Disimpan jangan ampun dipinta,
Syawal dinanti kan kunjung tiba,
Ikhlas dari hamba yang cantik jelita


* sorRy..aKu x bG 1 kAd raYa pun pD kaWan2 Aku..bkn xnAk baGi..cuMa x bekeseMpaTan nAk meNuLis..sbb aku buSy..buSy..buSy giLer..teSis aKu pun teRGenDALa..*



... aKu berJaga mALam sbb nAk siAp kAn aSsiGnmEn aKu..tP x siAp gAk...