6 September 2009..
1.47 am..


da lama aku x rasa sakit ati..sampaikan aku lupa kesakitannya..tp tetiba ada plak yg menyakitkan ati aku nie..sakit rupanya kan..


aku tak pasti samada ianya disengajakan atau tidak..itu aku tak peduli dan aku tak nak amik pusing..yang pastinya 'yang berkenaan' tue da berjaya menyakitkan ati aku nie yg lembut bagai kan jeli (nie bkn aku yg kata..kuiz facebook yg kata..he3x)...


kenapa aku sakit ati?
sape yg sakitkan ati aku?
bagaimana aku leh sakit ati??
apa yg membuatkan aku sakit ati?


tue mybe persoalan yg berlegar-legar di pikiran korg bila terbaca title aku nie..tp sayangnya korg tak akan dpt jawapannya di blog aku nie..aku tak akan beritahu semuanya di blog aku..sbbnya..aku tak nak berkongsi sakit ati nie dgn korg..so, biar la aku sorg yg merasainya dan biarlah aku sorg aje yg tau..kejadian nie berlaku pd aku jadi biarlah ianya menjadi rahsia aku..


kepada sesiapa yg da berjaya menyakitkan ati aku tue..aku ucapkan terima kasih dan aku harap kpd 'yg berkenaan' tue berbahagia sentiasa hendaknya..


--> mungkin aku bkn jenis pendendam..tp aku jenis pengingat..ape yg org da buat pd aku..baik atau buruk..aku pasti ingat..bkn utk membls dendam tp tue menjadi pengajaran berharga utk aku..    =]




... seKaLi aKu dA teRkena..tak munGkin aKu aKan biArkan diRi aKu teRkena buAt kaLi ke-2 ...